niedziela, 1 maja 2016

Witam na moim blogu

Zaczynam właśnie przygodę z blogowaniem i mam nadzieję, że wniesie to do mojego życia
nowe i ciekawe treści, ale przede wszystkim zainspiruje Was do pozytywnych zmian 
w swoim życiu. 

Blog ten adresuję do ludzi, którzy czują się nieco zagubieni i nie wiedzą co zrobić ze swoim 
życiem i jak się do tego zabrać. Będę szczęśliwa jeśli moje wpisy pomogą choć jednej 
osobie poprawić jakość swojego życia albo zrozumieć siebie.

Tematyka mojego bloga to kreowanie życia, czyli nie tylko rozwój osobisty i dokonywanie 
zmian, ale także kwestie dotyczące stylu życia(zdrowia, odżywiania, zakupów, wypoczynku, 
kontaktów międzyludzkich, inspiracji)

Będę pisać regularnie tak, żeby w każdym tygodniu pojawiło się coś nowego.


Dopiero uczę się blogowania, proszę więc o wyrozumiałość z waszej strony, jeśli mój blog 
pod względem technicznym nie będzie doskonały. Będę go udoskonalać małymi krokami 
aby z czasem stał się taki, jak ma być. 

Wszelkie uwagi kierujcie na mojego maila albo bezpośrednio w komentarzach pod 
wpisami. Jednocześnie informuję, że wszelkie wulgarne czy obraźliwe treści będą usuwane
bo szkoda życia i czasu na haterów.

Jeżeli macie pomysły na ciekawe artykuły, chcielibyście poczytać na określony temat 
związany z tematyką bloga, dajcie znać. Jeśli tylko będę miała wiedzę i doświadczenie 
żeby się na dany temat wypowiadać, chętnie podejmę wyzwanie. 

Miłego czytania!
KreoVita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.