poniedziałek, 2 października 2017

Ulubieńcy września.

ulubieńcy miesiąca


Wrzesień minął mi błyskawicznie. Miałam mało wolnego czasu, ale mimo to znalazłam go 
trochę na relaks przy muzyce, książce i filmie, a także na wędrówki po Waszych blogach. 
Oto co relaksowało mnie we wrześniu.
.

Muzyka


Jako, że wciąż jeszcze oglądam "Wspaniałe stulecie" coraz bardziej kocham ścieżkę 
dźwiękową z równie wspaniałą muzyką z tego serialu. Jest taka jedna melodia, która cały 
czas chodzi mi po głowie. 



Bajm „Kamienny las”

Moja ulubiona piosenka Bajmu, dla wielu z Was pewnie nieznana bo jakoś nigdy nie 
słyszałam żeby Beata Kozidrak śpiewała ją kiedykolwiek na koncercie. Fantastyczny 
utwór, wprowadza w nostalgiczny nastrój. Posłuchajcie.




Film

Pamiętacie jak jakiś czas temu polecałam Wam książkę „Kot Bob i ja”? 
Parę dni temu miałam okazję obejrzeć jej filmową adaptację pod tym samym tytułem 
w reżyserii Rogera Spottiswoode. W roli głównej wystąpił Luke Treadaway i fantastyczny 
rudy kot. Polecam film wszystkim, którzy lubią zwierzęta, a szczególnie koty oraz dobrą 
muzykę, której w nim dużo bo główny bohater jest ulicznym muzykiem. Fabuła jest głębsza,
ale nie będę się o niej rozpisywać. Myślę, że to co napisałam jest wystarczającą zachętą. 
Zawsze kiedy czytam najpierw książkę boję się czy filmu nie zepsują potem, ale w tym 
wypadku mogę Was zapewnić, że film bardzo dobrze oddaje klimat książki. Pominięte zostały 
może ze dwa wątki, ale kiedy czytałam książkę to tak właśnie wyobrażałam sobie wszystko. 
Można więc powiedzieć, że książka została wiernie odtworzona. Obejrzyjcie:)


Książka


Mircea Ighisan George „Metoda dwupunktowa dla każdego”


książki



Bardzo ciekawa książka o kwantowej transformacji zdrowia i świadomości. Napisana została 
w przystępny sposób w formie dialogu, co bardzo ułatwia zrozumienie podstaw fizyki 
kwantowej. Opisane w niej doświadczenie Younga postawiło na głowie cały naukowy świat. 
Jest bardzo ciekawe i przedstawione w książce także w sposób graficzny, co pozwala dobrze 
zrozumieć istotę eksperymentu i podstaw fizyki kwantowej. 
Tytułowa metoda dwupunktowa, jak zapewnia autor, potrafi kształtować rzeczywistość. Jest 
dostępna dla każdego i bardzo łatwo się jej nauczyć. 
Osobiście jeszcze metody nie próbowałam, ale mam zamiar potrenować i zobaczyć jakie 
efekty przyniesie. Książkę jednak polecam bo przedstawiona w niej wiedza znacznie różni się 
od tego, czego uczono nas w szkołach. Jest to już moja 3 książka o kwantowej rzeczywistości 
i mam ochotę na więcej takich. To jest zadziwiające bo fizyki w szkole nigdy nie lubiłam. 
Zapewniam Was, że ta kwantowa to zupełnie inna bajka. Przeczytajcie książkę, a na pewno 
się nie zawiedziecie.


Blogi



Dzisiaj chciałabym polecić Wam posty z 3 blogów, które szczególnie spodobały mi się we 
wrześniu. 

- Inspirujący wpis Mrs. Rose o tym jak wykorzystać małe słoiczki.

- Fanstastyczny przepis na budyń bananowy z bloga Martyny Jacko.

- Ciekawy i bardzo dojrzały wpis Olimpii, młodej dziewczyny, która dopiero wchodzi w 
dorosłość, o tym jak przestać być zazdrosnym.

maskotka blogowa



To tyle ode mnie na dziś. Ciekawa jestem czy znacie coś z moich ulubieńców. A Wam jak 
minął wrzesień? I jeszcze jedno. Wybaczcie proszę, że trochę mniej ostatnio zaglądałam na 
Wasze blogi, ale kiepsko się czuję ostatnio i ciężko mi wszystko ogarnąć. Obiecuję, że 
nadrobię to w przyszłości. 


KreoVita

23 komentarze:

  1. Heh.. nigdy chyba nie zrozumiem fenomenu "Wspaniałego Stulecia", choć ja generalnie nie rozumiem fenomenu telenowel. ;) Zaskoczę Cię, ale ja ten utwór Bajmu znam i bardzo lubię.. jeden z niewielu w sumie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki Bajmu bardzo lubię, ale tej nie znałam. Piękna ballada, taka nostalgiczna...
    U mnie wrzesień minął intensywnie i bardzo szybko - wielki remont i przeprowadzka, a do tego masa spraw urzędowych związanych ze zmianą adresu, na szczęście już jest po wszystkich załatwianiach :) Teraz mam nadzieję na trochę spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tez muszę podsumować, tak szybko zleciał wrzesień :-)
    Twoje propozycje też by mi pasowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki faktycznie nie znałam, miło posłuchać.
    Zdrowia i lepszego nastroju życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam serial "Wspaniałe stulecie", a ścieżkę dźwiękową do filmu mogłabym słuchać godzinami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post<3 Bajm lubię, fizyka ok ale wolę WOS. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! I like it! ♥
    Follow for follow?

    http://heresuniquegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię tego typu wpisy :) na pewno skuszę się na film Kot Bob i ja :)

    http://nouw.com/zanzadra

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie znam nic z Twoich ulubieńców, ale piosenka B.K. świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat za Bajmem nie przepadam, choć mają parę fajnych piosenek! Zdecydowanie z lat 80tych wolę inną muzykę.
    Co do ścieżki dźwiękowej z tureckich seriali uwielbiam początek Tylko z Tobą - jak dla mnie świetne tony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak byłam dzieckiem uwielbałam słuchać Beaty Kozidrak ;) A ta ksiązka bardzo mnie zaciekawiła :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zaciekawiła ta książka o kwantowej transformacji. Zaraz poczytam o niej coś więcej. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się podoba ścieżka dźwiękowa ze Wspaniałego stulecia. Ja juz oglądnęłam całe, ale czasem jak leci w TV to lubię sobie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy, bardzo mi miło, że mój wpis Cię zainspirował, postaram się robić takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam film "Kot Bob i ja" - taki ciepły i przyjemny.... na prawdę kiedy go obejrzałam w sercu zrobiło mi się cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne inspirujące linki :) Budyń bananowy korci i ten wpis o byciu niezazdrosnym też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wyszczególnienie mnie w przepisie! Jest mi niezmiernie miło! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz miło Cię zaskoczę i znajdziesz u mnie coś dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Simply wish to say your article iss as astonishing.
    The clarity for your submit is just cool and that
    i could suppose you're knowledgeable inn this subject.
    Fine together with your permission let me to grasp your feed to stay
    up to ate with impending post. Thanks one milion and please continue tthe rewarding work.

    OdpowiedzUsuń
  19. My brothe suggested I might lke this website.
    He was once entirely right. This put up actually made my day.

    You can not believe simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there to evefy body, it's my first visit of this weeb site; this
    website carries remarkable annd truly fine material in support of visitors.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.