piątek, 20 października 2017

Czekoladowe ciastko z mikrofalówki.

Dziś mam dla Was przepis na błyskawiczne ciastko z mikrofalówki. Jest bardzo smaczne 
zrobicie je w kilka minut. Doskonale sprawdza się gdy najdzie człowieka ochota na coś 
słodkiego, a także gdy mamy niespodziewanego gościa. Jest bardzo proste w przygotowaniu. 

błyskawiczny deser



Składniki:


- 3 łyżki mąki,
- 3 łyżki brązowego cukru,
- 3 łyżki kakao,
- 3 łyżki oleju, 
- 3 łyżki wody,
- szczypta soli,
- szczypta cynamonu


Przygotowanie:


Do dużej filiżanki wsypać suche składniki, czyli mąkę, cukier, kakao, sól i cynamon, dokładnie
wymieszać. Dodać wodę, olej i ponownie wymieszać. Po wymieszaniu ciasto powinno być 
gładkie i niezbyt gęste. W razie potrzeby dodać odrobinę wody i wymieszać ponownie. Włożyć
do mikrofalówki o mocy 700 W na 2 min. Następnie wyjąć, można posypać cukrem pudrem, 
dołożyć na wierzch konfitury czy jakieś owoce. 
Ja nałożyłam konfiturę truskawkową i posypałam lekko cukrem pudrem. 
Smacznego:)

Ciasto jest bardzo dobre zarówno na ciepło, jak i na zimno. 

Wypróbujecie przepis? A może macie już jakieś doświadczenia z takimi błyskawicznymi 
ciastami z mikrofalówki? 

Wiem, że czasem można kupić takie gotowe ciastka w proszku w sklepach. Dostępne są 
w saszetkach. Kiedyś nawet skusiłam się i kupiłam bo mnie córcia namówiła, ale niestety 
po zrobieniu nie dało się go zjeść i wylądowało w koszu. 

To ciastko natomiast ma prawdziwie czekoladowy smak i mam nadzieję, że będzie Wam 
smakowało. Oczywiście możecie pokusić się o różne inne dodatki, które jeszcze uatrakcyjnią 
przepis. Inwencja zależy od Was. 

kuchnia


Jeśli chcielibyście wypróbować także inny mój przepis na mini pizzę z mikrofalówki, która 
również smakuje wyśmienicie to szczerze polecam.

Osoby, którym podoba się mój blog proszę o obserwację i pozostawienie śladu w postaci 
komentarza. Nie musicie zostawiać linka do Waszych blogów, bo znajdę Was po nicku. 
To tyle ode mnie na dziś. Zachęcam do wypróbowania tego błyskawicznego deseru i życzę 
smacznego.



KreoVita

22 komentarze:

  1. Gdybym używała mikrofali, pewnie bym się skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, widziałam te w saszetkach, ale jakoś mnie nie przekonały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wypróbuję jutro rano na drugie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestuję ten przepis :) lubię takie szybkie i proste przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie mam mikrofali :D Czasem zachce się coś dobrego i byłoby jak znalazł na szybko :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem ciekawe :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze żeby ciasto robić w mikrofali, ale może to coś dla mnie. W końcu nie lubię zbyt długo siedzieć w kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice.
    Follow me i'm new
    I follow you.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Takie pomysły są bardzo przydatne gdy nie mamy czas na gotowanie, a przyjdzie nam ochota na coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam mniam https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U rodziców nie ma mikrofali, więc z przepisu jak na razie nie skorzystam :)
    Ale ciasto czekoladowe było i u mnie na week, pieczone tradycyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłem coś takiego i mi smakowało ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. jak mam pustki w szafce,to też takie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasteczko jest na prawdę łatwe do przyrządzenia. Pyszny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam mikrofali ale ciacho na pewno jest smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ciastka z mikrofali, ale jedynie swojej roboty. Przetestuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.