piątek, 27 października 2017

Co jest po drugiej stronie - książki ezoteryczne.

książki ezoteryczne



Zbliża się czas kiedy częściej niż zwykle snujemy refleksje o tym co nas czeka gdy skończy się
nasze ziemskie życie. Częściej też myślimy o bliskich, którzy już odeszli. Zastanawiamy się 
gdzie teraz są. Nawet jeśli jesteśmy wierzący zdarza się, ze przychodzą wątpliwości. Różne 
religie dają inne przekazy na ten temat, nawet jeśli zgadzają się w tym, że śmierć to nie koniec
wszystkiego. Dzisiaj mam dla Was propozycje książkowe, które adresuję szczególnie do osób, 
które wciąż szukają odpowiedzi, pocieszenia, które są ciekawe jak to życie po drugiej stronie 
wygląda. Wiara to szczególny dar, każdy odczuwa ją na swój sposób. Niezależnie od tego 
warto poznać różne punkty widzenia. Mnie te książki pomogły po stracie ukochanych osób. 
Mam nadzieję, że pomogą także niektórym z Was. A jeśli ktoś uważa, że mogłyby obrazić 
w jakiś sposób jego uczucia religijne niech sobie da spokój i nie sięga po nie. 


Neville Randall - „Życie po śmierci”


Wspaniała książka, która oddramatyzowuje pojęcie śmierci. Napisana jest przystępnym
językiem i pokazuje świat, który nas czeka po śmierci. Autor opierał się na rozmowach 
przeprowadzonych i nagranych przez dwóch psychiatrów z osobami, które przeszły już na 
drugą stronę. Książka napisana w sposób bardzo przekonujący,ponad podziałami religijnymi, 
pokazuje, że rzeczywiście coś nas czeka po śmierci i to bez względu na wyznanie. Wlewa w 
serce otuchę i napawa optymizmem wszystkich niedowiarków. Polecam osobom, które 
cierpią po stracie najbliższych. Mnie bardzo pomogła. 


Sylvia Browne - „Życie po drugiej stronie”.


Bestseller „New York Timesa”. Sięgnęłam z ciekawością i muszę powiedzieć, że książka ta jest 
jakby potwierdzeniem poprzedniej. Zauważyłam wiele podobieństw. Ta jednak wydaje mi się 
nieco podkolorowana. Być może jest to tylko subiektywne odczucie, ale autorka słynąca ze 
zdolności parapsychicznych ze zbyt wielką ekscytacją przedstawia świat po tamtej stronie. 
To właśnie od razu obudziło moje podejrzenia, czy aby nie jest to tylko wytwór jej bujnej 
wyobraźni. Tak czy inaczej, książka godna uwagi bo daje nadzieję. Ja jednak wolę tę pierwszą.


Jean-Francis Crolard - „Odrodzić się po śmierci”


Ciekawa książka napisana przez kogoś, kto stracił syna w wypadku samochodowym i nie 
mogąc pogodzić się z tą stratą i śmiercią w tak młodym wieku, zaczął poszukiwać wszystkiego,
co pomoże mu nie tylko odpowiedzieć na pytanie dlaczego, ale także także doda otuchy i 
wiary. Jednym z poruszanych tematów jest temat reinkarnacji i różne spojrzenia na nią. 
Czytałam z zainteresowaniem i polecam. 


Jenny Cockell - „Życie raz jeszcze”.


Niezwykła książka o kobiecie, która dzięki szczątkowym wspomnieniom ze swojego 
przeszłego życia odnalazła swoją byłą rodzinę. Książka zawiera dokumenty i zdjęcia. 
Czytałam z zapartym tchem. Wam pozostawiam ocenę czy to wszystko co zawiera stanowi 
czysty przypadek, czy rzeczywisty dowód na istnienie reinkarnacji. Powiem Wam tylko,
że warto przeczytać. 

książki ezoteryczne




To tyle ode mnie na dziś. Ciekawa jestem czy czytacie takie książki? Która z moich propozycji
zainteresowała Was najbardziej? A może coś polecicie?

A jeśli chcecie się dowiedzieć gdzie tanio kupić książki zapraszam na mój starszy post.


KreoVita



15 komentarzy:

  1. Kiedyś, bardzo dawno temu czytałam ,,Życie po życiu " bardzo mnie zainteresowała. Tych książek nie znam, ale bardzo chętnie bym po nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytałam książkę życie po życiu czy coś takiego...W sumie gdy byłam nastolatką zrobiła na mnie ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej książce. Ktoś mi ją kiedyś polecił, ale nie czytałam

      Usuń
  3. Pasjonowały mnie kiedyś takie książki, poczytałam, bo to zawsze chyba interesuje ludzi, nigdy chyba nie dowiemy się, jak jest naprawdę, póki sami nie przejdziemy na drugą stronę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie wie co jest po drugiej stronie , a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat, który zawsze będzie nurtował ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, dear. :)
    Maybe follow for follow?
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. To akurat nie są moje tematy jeśli chodzi o książki. Nie lubię takich pozycji. Zdecydowanie gustuje albo w książkach "rozrywkowych", czyli jakiś kryminał albo powieść obyczajowa lub po prostu w jakiś poradnikach.

    OdpowiedzUsuń
  9. To książki dla mnie, niby z jednej strony pogodziłam się ze stratą córeczki i wierzę, że tam jest, ale jednak z drugiej strony nachodzą mnie pytania...
    Ja czytałam Niebo istnieje naprawdę i Dowód :P

    OdpowiedzUsuń
  10. „Życie po śmierci” chyba tata miał tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej z tych książek. Pierwsza mnie zainteresowała. Jeśli jest oparta na faktach, to warto ją przeczytać ;)
    Wolę chyba nie sięgać po książki o reinkarnacji, bo w nią nie wierzę i nie chciałabym wierzyć ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.