wtorek, 31 października 2017

Ulubieńcy października.

ulubieńcy miesiąca


Październik minął mi błyskawicznie i był dla mnie dosyć stresujący. Do tego obie z córką  chorowałyśmy. Nie miałam specjalnie czasu na książki czy telewizję. Jest jednak jedna książka,
którą mam od dłuższego czasu, ale odkryłam dopiero teraz. Jest też film, który bardzo mnie 
ubawił. Jest muzyka, której słucham zawsze by się odstresować lub pomyśleć. No i oczywiście
na Waszych blogach odkryłam perełki. 

Muzyka


Ennio Morricone - Chi Mai

To jeden z moich ulubionych utworów Ennio Morricone, chociaż mam całą płytę i uwielbiam
na niej wszystko. Niezwykła muzyka, polecam włączyć sobie i niech leci w tle, jak będziecie
czytać dalszą część posta. Nie pożałujecie:)



Czesław Niemen - Wspomnienie

Musiałam ten utwór zamieścić bo bardzo go lubię i zawsze lubiłam, a do tego zawsze kojarzy
mi się z październikiem i jesienią. Wtedy tez najbardziej lubię go słuchać.




Film


„Marsjanin” w reżyserii Ridleya Scotta ze znakomitą rolą Mata Damona to superprodukcja, 
która w 2016 roku była nominowana do Oskara aż w siedmiu kategoriach. Film niedawno 
leciał w tv i polecam każdemu, kto nie oglądał. Członek marsjańskiej ekspedycji przez
przypadek został na Marsie sam i musi sobie radzić by przetrwać. Film z jednej strony 
trzyma w napięciu, a z drugiej jest przepełniony humorem. Oglądałam z przyjemnością 
mimo, że nie przepadam za gatunkiem science fiction. Polecam:)


Książka


Dr Doreen Virtue - „Anielskie liczby”


Książkę dostałam kiedyś pod choinkę. Przejrzałam ją wtedy, ale jakoś specjalnie do niej 
przekonana nie byłam. Nie jest to bowiem lektura do jednorazowego przeczytania, ale do
codziennej lub częstej pracy z nią. 

Autorka przekonuje, że za pomocą liczb możemy się porozumiewać z aniołami, a właściwie, 
że to one przekazują nam w ten sposób cenne informacje. No i po kolei są w niej liczby od 
0 do 999, a obok anielskie przesłanie.

Z reguły jestem sceptykiem, więc książeczka powędrowała na półkę.
Przypadkiem odkryłam ją na nowo teraz. W jakiejś gazecie  przypadkowo przeczytałam, że
anioły mówią do nas za pomocą liczb. Miałam akurat wielki problem, który mnie stresował. 
No i pewnego dnia idąc ulicą rozmyślałam nad tym problemem. I tak jakoś bezwiednie 
zwróciłam się do siły wyższej prosząc o jakiś liczbowy znak. Po chwili znalazłam 2 złote. 
Byłam trochę zaszokowana, ale jak to ja niedowiarek, zapytałam jeszcze raz, czy ta 2 jest dla 
mnie odpowiedzią. Idąc dalej zauważyłam drzewo i leżące pod nim kasztany. Zbieram je jak 
się da jesienią, ale pod tym drzewem znalazłam tylko dwa, chociaż szukałam dłuższą chwilę.
Wtedy zdałam sobie sprawę, że to moja odpowiedź. W domu przeczytałam odpowiedź, że 
wszystko jest i będzie w porządku. Od tamtej pory czasem sięgam po tę książkę, jeśli jakaś 
liczba za mną chodzi i odpowiedzi, które znajduję, o dziwo są tymi, na które czekam. 
Polecam:)


książki


Blogi


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać blogi, które odkryłam niedawno, a które czymś mnie urzekły
i uważam je za godne polecenia. 

Ciekawy blog studentek Ady i Aliny i ich post „ZUMBA - miłość od pierwszego zatańczenia”.

Blog Asi, która wspaniale rysuje i jej post „Halloweenowa kicia.

Blog Evi i Pawła i ich super relacja z jesiennej wycieczki


ulubieńcy miesiąca



To tyle ode mnie na dziś. Spodobało się Wam coś spośród moich ulubieńców?


KreoVita

27 komentarzy:

  1. Marsjanina obejrzałam niedawno po raz drugi, w podobnym stylu polecam film Passengers. Muzyka także w moim guście, na polecane blogi postaram się zajrzeć.
    Zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również październik szybko przeleciał i też był dość stresujący. Strasznie ten czas leci... Również widziałam ten film i też mi się bardzo podobał, choć ja raczej lubię science fiction. Ciekawa sprawa z tą 2 złotówką. Ja ostatnio jedynie znalazłam 1 grosz! :D Mam nadzieję, że 1 nie wróży to nic złego xD Dziękuję Ci bardzo za polecenie mojego bloga, jest mi bardzo, bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba utwory znam i podobają mi się :) Mają bardzo fajny klimat :) Na polecane blogi zajrzę i może i ja je polubię :) Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesław Niemen ehh... czasem jak mnie na niego najdzie, to....

    Marsjanin to świetne kino! tez polecam każdmeu, kto jeszcze nie oglądał. Nawet mój tata, który z si-fi nie przepada powiedział, że fajny film!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te dwie piosenki :) mi również bardzo podobał się Marsjanin :) oglądałam już dwa razy i za każdym razem byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam film Marsjanin i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też podsumowanie miesiąca na blogu. Uwielbiam Czesława Niemena ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka przyjemna, ale jesienią wolę się pobudzać niż wyciszać. Mam zawsze wrażenie, że jak jest dołująca pogoda, to w radiu grają nostalgiczne utwory, a to mi nie pomaga wykrzesać energię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marsjanin to film, który był świetny, a i wiele ml izba powiedzieć o scenariusu i aktorze. Podobnie jak Hanks w Castingu Awatar, tak i Damon w Marsjanie pokazał klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczego z tych ulubieńców nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbia ta piosenkę jest śliczna i fajnie potrafi zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna muzyka! Filmu Marsjanin nie lubię, a książki nie znam :)
    Polecane przez Ciebie blogi chętnie odwiedzę :)
    P.S. Akupresura na migrenę faktycznie pomaga :) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ulubieńcy, nie czytałam jeszcze tej książki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy, ten utwór Niemena to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż dziwne że nie obserwowałam Twojego bloga, już nadrobiłam:) Ennio Morricone - Chi Mai właśnei odpaliłam, widoki super

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaintrygowałas mnie ta ksiazka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również zaintrygowałaś tą książką...ciekawe... może to zwykły zbieg okoliczności a może...
    może też pogadam z moim Aniołem Stróżem?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing post

    I follow you, hope you will follow me back
    kisses

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czesław Niemien, nigdy nie zginie z naszych serc !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspomniałas o znakach - nie jedna osoba powiedziałaby, ze to zbieg okoliczności, ale ja w takie przypadki nie wierzę a o owych znakach sama się przekonałam. To niezwykłe uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam "Wspomnienie" Niemena, ta piosenka kojarzy mi się z klasą maturalną - oj działo się wtedy, działo 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam "Marsjanina" ze swoim chłopakiem, ale jakoś nie zrobił wrażenia na mnie ten film. Spałam już chyba w połowie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow,amazing darling so nice and interesting videos, I love animals so much!

    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.
    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.