wtorek, 19 września 2017

Moja zakupowa wishlista na jesień.

zakupy online


Staram się robić przemyślane zakupy po to aby potem zbędne rzeczy nie zalegały w mojej 
szafie. Kupuję tylko te rzeczy, co do których jestem pewna, że będę je nosić. Lubię sobie
czasem zrobić wishlistę żeby potem spokojnie się zastanowić czego naprawdę chcę. Ostatnio
przejrzałam moją garderobę na jesień i doszłam do wniosku, że przydałoby mi się kilka 
nowych rzeczy w kolorach, które bardzo lubię, a których brakuje w mojej szafie. Przejrzałam
ofertę sklepu Bonprix i spodobało mi się tam kilka ciuszków. Jeszcze nie wiem na co się 
zdecyduję, ale póki co na mojej wishliście pojawiły się dwie sukienki z dzianiny, rudy 
płaszczyk, spodnie, dwa sweterki i ciekawy zegar. Oto one.


Sukienki

zakupy online
źródło: Bonprix.pl 

zakupy online
źródło: Bonprix.pl


Obie sukienki wykonane są a akrylu. Ta druga sprawia wrażenie podwójnej, co bardzo mi 
się spodobało. A Wam jak podobają się sukienki, które wybrałam? W ofercie sklepu dostępne
są także w innych kolorach. Pierwsza kosztuje niecałe 100 zł, a druga prawie 90 zł.

Sweterki


Bardzo lubię w swetrach warkocze i spodobał mi się taki bez zapięcia z elementem warkocza. 
Cena to niecałe 110 zł.

wishista zakupowa
źródło: Bonprix.pl



Lubię też norweskie wzory i golfy. Dlatego ten drugi wydał mi się idealnym wyborem. 
Dostępny jest też w innych kolorach, ale ten delikatny róż bardzo mi się spodobał. 
Kosztuje niecałe 70 zł. 

jesienna wishlista
źródło: Bonprix.pl

 

Płaszczyk


Spodobał mi się klasyczny krój i kolor. Cena tego płaszcza to około 230 zł.

zakupy
źródło: Bonprix.pl




Spodnie


Brakuje mi spodni w takim bordowym kolorze, a te wpadły mi w oko bo są wykonane 
z miękkiego dżerseju. Kosztują niecałe 90 zł.

zakupy
źródło: Bonprix.pl




Zegar


Na zakończenie jeszcze znalazłam zegar na baterię, który między godziną 7 a 22 o pełnej 
godzinie wydaje dźwięki, które przypominają naturalne głosy różnych ptaków. Może być 
ciekawy, chociaż zastanawiam się czy nie denerwowałby mnie. Wszystko zależy od 
natężenia dźwięku i rodzaju ptasich odgłosów. Chętnie bym przesłuchała przed zakupem. 
Kosztuje około 60 zł. 

wishlista zakupowa
źródło: Bonprix.pl

Spodobało się Wam coś z mojej wishlisty? A może macie już coś z tych rzeczy? Chciałabym 
też Was zapytać czy robiliście już zakupy na Bonprixie i czy było bezproblemowo. Ja jeszcze 
nic tam nie kupowałam do tej pory i Wasze opinie bardzo się przydadzą. 

przemyślane zakupy



Wszystkie zdjęcia rzeczy z mojej wishlisty pochodzą ze strony internetowej sklepu Bonprix. 

Jeśli lubicie różne wishlisty to polecam  mój post z miejscami, które chciałabym odwiedzić. 
Jeszcze mi się nie udało tam pojechać, więc ta lista wciąż jest aktualna. 


KreoVita

31 komentarzy:

  1. Ciepłe sweterki na jesień to coś co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójna sukienka i sweter z warkoczami super. Ja muszę zrobić przegląd nakryć głowy i rękawiczek, o nakrycia wierzchnie nie martwię się, bo zrobiłam zakupy na zimowych wyprzedażach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku mam zamiar sama zrobić sobie jakąś fajną czapkę na zimę. Włóczkę już mam:)

      Usuń
  3. Piękne sweterki :) Ja bez swetrów nie przeżyje w tym okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba, też bym takie rzeczy wybrała do zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy moja lista też jest niezmiernie długa ;-[ Zapraszam https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy. Pierwsza sukienka spodobała mi się tak bardzo, że będę na nią polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma z tyłu u góry przy zapieciu jeszcze fajna kokardkę:)

      Usuń
  7. Nie moje kolory... ale ten sweterek z warkoczem.... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  8. kardigan świetny,sama muszę sobie kkupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kardigan w sam raz na zimne jesienne wieczory 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszcz :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie kupowałam na tej stronie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby to nie była tylko lista - oby została zrealizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba, ale te spodnie najbardziej :)
    A co do maszyny Łucznik mini to kosztowała mnie 260 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze szyje? Nie rwie nici? Kiedyś miałam taka mini to strasznie nici rwała 260 zł to naprawdę dobra ceną i dobra inwestycja jak się umie szyć.

      Usuń
    2. Maszyna przyszła do mnie w tym tygodniu i tylko raz ją użytkowałam i nici nie rwała.
      W przyszłym tyg. wraca moja ciocia więc przyjdzie i mnie nauczy ją ogarniać.
      Jeśli się okaże dobra to będzie warta tych pieniędzy :)

      Usuń
  14. Wszystko mi się spodobało, ale zegara bym nie chciała u siebie, bo przeszkadzał bym mi w spaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk jest super, no i pierwsza sukienka bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swetry świetne!
    Ja na razie nie mam żadnych planów zakupowych :D
    Będzie pewnie jak zawsze, że wejdę do jakiegoś sklepu i kupię to co mi się podoba xD
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeuroczy ten płaszczyk! Też czasem zamawiam z bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki sweter :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię sukienki, ale płaszczyk też wygląda ciekawie. Podobny zegar mamy (tylko w innej kolorystyce), dźwięk wyłączyliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bordowe spodnie chętnie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is very interesting, You're an excessively skiⅼled blogger.

    I've ϳօined your feed and stay up for seeking moгe oof
    your magnificent post. Additionally, I havе shared your ѕite in my social networks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.