piątek, 30 marca 2018

Dekoracyjne zajączki + świąteczne życzenia

Witajcie kochani. Stęskniłam się już trochę za blogowaniem bo w marcu kompletnie nie miałam czasu na pisanie. Nadal jestem w toku świątecznych przygotowań, więc post będzie krótki. Chciałam Wam złożyć życzenia i pokazać jakie zajączki zrobiłam na szydełku żeby ozdobić nieco doniczkę z bukszpanem. 

kreatywnie


Cała robótka zajęła mi dosłownie pół godziny. Jeśli więc komuś pomysł się podoba może jeszcze coś takiego zrobić. Wykonanie jest bardzo proste. Najpierw kilka oczek łańcuszka, który zamykamy i na powstałym kółku robimy podwójne słupki naokoło. Potem dodajemy cztery takie słupki na obręczy koła na główkę i od tego od razu robimy łańcuszki na uszy. Ogonek to mały pomponik. Potem wystarczy nadziać zajączki na patyczki do szaszłyków i gotowe. Można jeszcze zrobić oczka z ciemnej wełny i zawiązać pod szyją jakąś kokardkę. Spróbujcie:)

Ja już uciekam dzisiaj, a Wam wszystkim życzę zdrowych, spokojnych i szczęśliwych świąt. Niech zmartwychwstanie w Was na nowo dziecinna radość życia i pogrzebane marzenia, które kiedyś mieliście, a które przygniotły trudy dnia codziennego. Niech te święta przyniosą nową nadzieję.


KreoVita


24 komentarze:

  1. urocze ozdóbki <3 wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdóbki! Ja postawiłam na gotowe :D
    Wesołych Świat Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączki bardzo mi się podobają ;) Niestety mimo Twoich zapewnień, że wykonanie jest proste i trwa pół godziny, mnie przerasta szydełkowanie :( Łańcuszek umiem, a półsłupka już nie rozumiem, jakoś wcale tego nie widzę.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkiej Nocy!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg so sweet ^_^

    I'm new, would you like to follow each other? If you like please lieve comment and I follow you back :))

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zajączki ;)
    Wesołych świąt!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dekoracje to cudo!! Zawsze są świetne i komponują się w wielu zestawieniach :) Wszystkiego dobrego na święta i poza nimi ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zajączki, jakie puchate:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał świetne dekoracje ! :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Zajączki prezentują się świetnie :) Piękna świąteczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zajączki <3 Ja nigdy nie mam czasu na dekorację domu i na samodzielne wykonanie ozdób :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądają te zajączki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post
    I'm following you,please follow me to

    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszły Tobie te zajączki. Ja natomiast jestem fanka bukszpanu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, urocze zajączki. Świetna ozdoba. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądają te zajączki:)
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszły te zajączki. Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.