wtorek, 12 grudnia 2017

Własnoręczne wykonane ozdoby świąteczne.

kreatywnie


Święta za niecałe dwa tygodnie. Pora pomyśleć o świątecznych dekoracjach. Ja dekoruję
dom dopiero tuż przed świętami bo lubię jak wszystko jest świeżutkie, ale niektóre rzeczy, 
te, które sami robimy warto przygotować wcześniej bo wymagają nieco pracy. W tym roku 
wpadłam na pomysł by do dekoracji, które już mam, dołożyć własnoręcznie przeze mnie 
zrobione malutkie sweterki. 

Świąteczne ozdoby - sweterki.



dekoracje świąteczne


Jeśli umiecie robić na drutach czy szydełku to jeszcze macie czas by coś takiego wykonać. 
Ja jeden sweterek robiłam w jeden wieczór. Użyłam 3 kolorów wełny, które akurat miałam 
w domu. Wzorki robiłam intuicyjnie bez spoglądania w jakikolwiek szablon. Łatwo się je robi.
Nie ma chyba sensu podawać tutaj ile oczek jakich w jakim sweterku ma być bo to widać na 
zdjęciach. Namawiam Was jednak do stworzenia własnych wzorków. Taka robótka relaksuje, pobudza kreatywność, a efekt cieszy oko. Nie wiem jeszcze czy zostawię te sweterki 
zawieszone pod półką na sznureczku, czy zawieszę je pojedynczo na dużej choince. 
Możliwości jest sporo. Pomyślę o tym później, kiedy już będę dekorować na dobre cały dom. 

kreatywnie

dekoracje świąteczne


Ciekawa jestem czy podobają się Wam moje sweterki i który najbardziej. 
A Wy macie już udekorowane domy na święta? Zrobiliście coś samodzielnie? Napiszcie proszę
o tym w komentarzach. 

blogowa maskotka



Jeśli nie widzieliście jeszcze moich dekoracji z ubiegłego roku to polecam mój starszy post: 
Przygotowania do świąt - dekoracje.” Znajdziecie tam świąteczną wioskę i zrobiony 
z kieliszka świecznik. 

To tyle ode mnie na dziś. Jeśli podoba się Wam mój blog proszę o obserwację i udostępnianie
postów.  


KreoVita

45 komentarzy:

  1. Jakie piękne! :) Extra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym ja jeszcze umiała szydełkować, czy robić na drutach. :( Piękne te sweterki! Ja w tym roku poszłam na łatwiznę i bazuję na gotowych rzeczach... przede mną jeszcze stroiki, więc troszkę DIY mnie czeka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo śliczne ♥ Ja idę na łatwiznę i po prostu kupuje ozdoby ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chyba czarny z choinką. Częściowo już udekorowałam, na końcu będzie choinka :-) Lubię przed świętami nacieszyć się ozdobami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie wpadła na to, aby zrobić sweterki jako ozdoby świąteczne... wyglądają bardzo uroczo!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie ozdoby, ale ciężko byłoby mi wybrać najładniejszy z tych seterków :) Wszystkie sa urocze :)
    Ja jeszcze żadnych dekoracji w domu nie mam, zawsze dekoruję dom dzień przed Wigilią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne sweterki. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne też zdjecia , takie kolorowe i świąteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze sweterki. Gratuluję talentu i cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ozdóbki, ale niestety w takich sprawach jestem totalnym beztalenciem :P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety,ale do szycia mam dwie lewe ręce, sweterki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, bardzo ciekawy pomysł na dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jakie śliczne! Wszystkie mi się bardzo podobają, ale najbardziej czarny. Ja też przygotowuję domowe dekoracje, w tym roku z filcu. Wkrótce pojawią się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie przeurocze! Chętnie bym taki nosiła, jakby się dało zrobić większy rozmiar. Bardzo fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te sweterki i jak wszystkie razem pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful post

    Your blog is interesting!! Informative!!
    Follower # 134 .I'm following you! If you like my blog, you can follow me back here,
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczne te Twoje ozdoby:) Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wpis :* obserwuje i czekam na nowe posty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ciao sono tua follower, se ti va passa da me.
    http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post, check out my blog 😳
    http://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/2017/12/revolution-makeup-palette-review.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, cięzko wybrać jeden, wszystkie trzy są słodkie. Ja niestety pewnie udziargałabym ale jeden wielki kołtun hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocze ozdoby :-)) Słodziaki :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również dekorują dom tuż przed świętami i kładę duży nacisk na robione ozdoby. Nic tak nie cieszy jak spędzony czas, dzięki któremu wychodzi coś kreatywnego.
    W tym roku poświęciłam czas na zrobienie gwiazd wycinanych w środku, które powiesiłam na zasłonach. Ale już na następne święta mam masę nowych pomysłów.

    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! photos are amazing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/12/casual-winter-outfit-gamiss.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajeczne te sweterki! Muszę spróbować zrobić za rok.
    W tym roku u siebie wykorzystałam stare ozdoby - choroba tak mnie rozłożyła, że nie miałam siły na robienie czegokolwiek, a później trzeba było nadrobić zaległości, więc czasu zabrakło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są te sweterki.ja niestety nie mam takiego talentu...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale przecudne ! Gdyby święta nie były dla mnie smutkiem też bym takie robiła dekoracje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne ozdoby :)
    szczęśliwego nowego roku ! :)
    Ps. Obserwuj i zapraszam do siebie ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ozdoby są prześliczne i oczywiście mogłabym mieć je u siebie! Obserwuje ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post! ♥ Following you!

    My blog ♥ https://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne sweterki ;) ja samodzielnie robiłam stroiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post. Love it. :)♥

    I think we should follow each other. Let me know in comms on my blog. ♥:)
    alexanic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Un post muy interesante! Te sigo en Google +, en el blog ya te sequia! Feliz año! 🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie piękne :) chętnie bym powiesiła je u siebie na choince . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice post :)

    I am following your blog via GFC, follow back? :)
    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me.
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Absolutely wonderful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post! I love your blog! I am following you, follow back?


    www.anbeauty.sk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.