wtorek, 17 października 2017

Kolorem ulecz jesienną chandrę.

kolory jesieni


Jak wiecie uwielbiam kolorowanki i od czasu do czasu relaksuję się kolorując. Ostatnio nie 
miałam na to wiele czasu, ale dopadło mnie przeziębienie i musiałam spędzić parę dni 
w łóżku, co zaowocowało nowymi pokolorowanymi obrazkami. Przyjemnie się kolorowało,
jako, że moja córcia użyczyła mi swojej książeczki, gdzie są fantastyczne obrazki. 
Jest to angielska kolorowanka dla dorosłych pt. „My art works”. Autorem obrazków jest 
Pippa Ellison. Te 3 obrazki w dzisiejszym poście pochodzą właśnie z tek książeczki. 

kolorowanki dla dorosłych


Kolorując jakoś intuicyjnie starałam się używać barw jesieni. Nie wiem czy jest to efekt tego,
że z okna mam widok na jesienny las, który już przybiera całą paletę ciepłych barw, czy 
potrzeba ogrzania organizmu przy przeziębieniu. Nasunęła mi się jednak pewna refleksja na 
ten temat. Nigdy wcześniej tak o tym nie myślałam, a teraz widzę, że jesienią, kiedy robi się 
coraz zimniej, sama natura daje nam do zrozumienia, że czas by dogrzać organizm. 
Temperatura za oknem spada, ale natura daje nam całą gamę ciepłych barw by rozgrzewały 
duszę. Te wszystkie jesienne barwy - odcienie czerwieni, pomarańczu, żółci, brązu to kolory 
ciepłe, dodające energii, antydepresyjne. Warto więc jesienią takimi kolorami się otaczać. 
Nie każdy ma widok na piękny jesienny las, ale dobrze jest mieć takie ciepłe kolory w zasięgu
wzroku, szczególnie jeśli wnętrza naszego mieszkania są w kolorach neutralnych lub zimnych.
Kolory jesieni uchronią nas przed jesienną chandrą, dodadzą otuchy, ogrzeją, poprawią 
nastrój. Jeśli brakuje Wam w otoczeniu takich kolorów to zachęcam do kolorowania. 
Spędzicie miło czas, dodacie sobie energii, a jednocześnie zrelaksujecie się. 

sposób na jesienną chandrę


To tyle ode mnie na dziś. Ciekawa jestem czy lubicie jesienne kolory i otaczacie się nimi 
w chłodne dni? A co z kolorowankami? Koloruje ktoś?
A moje dzisiejsze obrazki jak się Wam podobają? 


kolorowanki


Jeśli chcecie zobaczyć inne moje kolorowanki to znajdziecie je wszystkie w zakładce 


KreoVita

15 komentarzy:

  1. Lubię jesień, w końcu jestem jesiennym dzieckiem! Ale fenomenu kolorowanek kompletnie nie rozumiem. Próbowałam, ale szybko mnie to śmiertelnie nudziło. Wolę poczytać... taaak nie ma to jak relaks z książką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne kolory bardzo lubię i to nie tylko jesienią, ale cały rok :)
    Jesień to dla mnie rewelacyjna pora roku, bo wtedy moje kolory ulubione mnie otaczają :)
    Kolorowanek nie mam...
    Twoje pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorować można też siebie, jeśli odczuwamy taką potrzebę, wyrazisty make-up, kolorowa bluzka, odjazdowa apaszka, byle poprawiały humor:-)No i kolorowe owoce :-)
    Kwiaty w konewce super energetyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz od samego patrzenia na obrazki robi sie cieplej jakoś tak milej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubie kolorowac. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazki, lubię takie kolorowanki, a kolory jesieni wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienne barwy są bardzo ciepłe...Jakiś czas temu bardzo często kolorowałam. Aktualnie zatapiam się w książkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepłe kolory, widać że potrzeba Ci było rozgrzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam cierpliwości do kolorowania. Zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie!
    Ja również bardzo lubię kolorować ale ograniczam się do kolorowanek dla trzylatka hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swego czasu bardzo dużo kolorowałam, teraz tylko sporadycznie jak nie mam weny na rysowanie :) Fajnie widzieć, że ktoś się tym jeszcze zajmuje, wydaje mi się że ostatnio jakoś to ucichło. Kolorowanki nie znałam, ale ilustracje mi się bardzo podobają. No i oczywiście pięknie je pokolorowałaś, za takie kolorki właśnie uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak mam chwilę to też maluję,zwłaszcza w weekendy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli moje posty cię zainteresowały, proszę zaobserwuj mnie w google+
Uprzejmie proszę aby firmy nie zostawiały linków w komentarzach bo będą traktowane jako spam i usuwane.